Po hrací ploše logické hry poskakují lakomí králíci. Je to krajina tvořená plošinami a rostlinami, mezi nimiž jsou poschovávané šťavnaté mrkvičky, které mají králíci moc rádi. Řiď pohyb králíka a snaž se, aby snědl všechny mrkvičky. Hraj, abys vyhrál, bav se – a seznamuj se přitom se základy programování!
Je vůbec možné naučit se programovat bez počítače? Samozřejmě že je! Řešení logických úloh ze hry PixBlocks je totiž ve skutečnosti vytvářením programů, které pak provádí pohybující se králík. Dobře „napsaný“ program, který hráči vytvářejí kladením žetonů na hrací plochu podle obrázku na zvolené kartě, přivede králíka k mrkvičkám. Pokud králík sní všechny mrkvičky, je to důkaz, že program byl vytvořen správně. Hra nabízí 56 úloh ve 3 úrovních obtížnosti a zábavnou formou přispívá k rozvoji logického myšlení i programátorské představivosti.
Rozměry balení (š v h): 26,5 x 26,5 x 8,5cm Hrací doba: 15-30min. Počet hráčů: 1-4 Obsah balení: 64 herních karet s úlohami, hrací plocha, 4 dřevění králíci (ve 4 barvách), 80 žetonů, návod
Cena je uvedena za 1 balení hry Hračka je vhodná pro děti od 7 let